You are here:--Katso, miten hurjia tuloksia he saavuttivat! Näin sinäkin pääset unelmiesi rantakuntoon!

Katso, miten hurjia tuloksia he saavuttivat! Näin sinäkin pääset unelmiesi rantakuntoon!

Olemme huomanneet itsemme sekä asiakkaidemme kohdalla, että tulokset monesti ylittävät ne odotukset, joita itsellä itseensä oli. Olemme erittäin iloisia ja välillä aivan hämmästyneitäkin siitä, millaisia tuloksia asiakkaamme ovat saavuttaneet. Tuntuu aivan mahtavalta, kun huomaamme asiakkaan ylittäneen itsensä ja tehneensä todellisen läpimurron omassa elämässään. Haluamme kertoa muutaman tapauksen lähinnä siksi, että huomaat millaisia tuloksia on mahdollista saavuttaa.

 

SUURI MUUTOS 20 PÄIVÄSSÄ

Olet saattanut osallistua tai ainakin kuullut Rasvanpolttodieetistä, jossa tehdään lyhyitä treenejä päivittäin 20 päivän ajan omalla kehon painolla. Saimme aivan erityisen palautteen dieettiin osallistuneelta Kristalta, joka oli pudottanut painoaan 8 kiloa ohjelman aikana! Lisäksi hän kertoi, että kunto oli selkeästi parantunut ja hän tunsi itsensä paljon iloisemmaksi ja pirteäksi. Krista oli myös nauttinut itsensä haastamisesta ja saanut paljon vinkkejä, miten jatkaa itse eteenpäin. Hurja saavutus Kristalta!

On todella palkitsevaa saada tällaista palautetta! Olemme erittäin otettuja myös siitä, että Rasvanpolttodieetin on suorittanut jo yli 300 henkilöä.

 

PIENELLÄ MUUTOKSELLA ISOT TULOKSET

Toinen tapaus todistaa sen, että asiat eivät oikeasti ole kovinkaan monimutkaisia ja jo pienilläkin muutoksilla voi saada selkeitä hyvinvointia edistäviä tuloksia aikaan. Meillä oli eräs asiakas, joka aloitti personal training -valmennuksen. Tällä henkilöllä oli tottumuksena juoda light-colaa päivittäin. Juomassa ei ole kaloreita, mutta se sisältää paljon haitallista aspartaamia ja kofeiinia, joka poistaa nestettä kehosta. Tämän asian korjaaminen olikin aivan ensimmäinen askel koko valmennuksessa. Asiakas vaihtoi light-colan veteen, jonka seurauksena paino tippui muutaman päivän aikana 4 kiloa!

Voitko kuvitella, että kalorittoman juoman korvaaminen toisella kalorittomalla juomalla voi aikaansaada tällaisen tuloksen? Sittemmin teimme muutoksia myös ruokavalioon ja aloitimme treenaamisen. Tahti on jatkunut hurjana sillä paino on tippunut jo 20 kiloa reilussa kahdessa kuukaudessa!

 

HURJA MUODONMUUTOS UUDELLA RUOKAVALIOLLA

Kolmas tapaus olikin sellainen, jota emme olleet edes uskoa. Saimme tyytyväiseltä asiakkaalta yllättävän yhteydenoton noin vuoden kuluttua siitä, kun hän oli pyytänyt meiltä apua ruokavalioasioissa. Teimme hänelle tuolloin henkilökohtaisen ruokavalion. Tämä henkilö oli varmaankin aloittanut myös treenaamisen uuden ruokavalion ohella, mutta oli tai ei – tulos on uskomaton. Paino oli nimittäin pudonnut vuoden aikana noin 50 kiloa! Erityisen hienoa on se, että kyseessä on nuori henkilö, jolla on koko elämä edessään.

Vaikka tulokset saattavat kuulostaa hurjilta, ovat kaikki yllä esitetyt onnistumiset todellisia tapauksia. Tiedätkö mikä näitä kolmea tapausta yhdistää?  Kaikki kolme ovat aivan tavallisia ihmisiä – ei yhtään sen parempia kuin sinä tai kukaan muukaan. He eroavat monista muista vain siinä, että he ovat ottaneet vastuun omasta elämästään tekemällä sen pienen päätöksen aloittaa omien unelmien tavoittelu!

 

Myös sinä voit saavuttaa yhtä hienoja tuloksia kuin nämä omia unelmiaan tavoitelleet henkilöt. Mitään et voi kuitenkaan saavuttaa jos et yritä, joten ole rohkea ja tee järkevä päätös ja lähde tavoittelemaan unelmiasi!

Aloita heti lukemalla ensi töiksesi alla olevat vinkit, joiden avulla pääset hyvään alkuun kesäkunnon metsästämisessä 🙂

 

KOHTI KESÄKUNTOA NÄILLÄ VINKEILLÄ

1) JÄTÄ HIILIHYDRAATIT POIS ILLALLA

Vähennä hiilihydrattien määrää iltaa kohti ja jätä ne oikeastaan kokonaan pois iltapalastasi. Jos syöt illalla reilusti hiilihydraatteja, ne jäävät kuluttamatta, jolloin ne muuttuvat yön aikana rasvakudokseksi. Tämän vuoksi illalla kannattaa nauttia jotain proteiinipitoista, kuten maitorahkaa, raejuustoa, kanaa, kalaa, lihaa tai kananmunaa. Lisäksi on hyvä ottaa jotain hyvän rasvan lähdettä (avokado, kookosöljy, rypsiöljy, pähkinät tai siemenet), koska ne hidastavat imeytymistä ja tasaavat verensokeria, jolloin energiaa vapautuu tasaisesti yön aikana. Marjat ovat myös hyvä vaihtoehto illalla esimerkiksi rahkan joukossa.

2) SYÖ PROTEIINIA

Olemme huomanneet, että yllättävän suuri osa ihmisistä saa ruokavaliosta liian vähän proteiinia. Proteiinit ovat lihasten rakennusaineita ja niitä onkin hyvä saada päivittäin, jos ei jokaisella niin ainakin tasaisesti useilla aterioilla. Tasainen proteiinien syönti ylläpitää lihasmassaa ja kovan lihasharjoittelun yhteydessä kasvattaa sitä. Lihasmassa auttaa laihduttamisessa, koska lihas kuluttaa levossa paljon enemmän kaloreita kuin rasva, joten mitä enemmän lihasta sitä enemmän poltat kaloreita vaikka et tekisi mitään.

Proteiinit imeytyvät hitaasti, jolloin ne pitävät verensokeritasot tasaisina. Tällöin kylläisyyden tunne pysyy aterian jälkeen pidempään, jolloin mieliteot pysyvät kurissa ja napostelun välttäminen on helpompaa. Kun syöt proteiinipitoisia ja ravitsevia aterioita tasaisesti päivän aikana niin et välttämättä tunne suurta nälän tunnetta ollenkaan vaan tunnet itsesi kylläiseksi koko päivän ajan.

3) TREENAA MONIPUOLISESTI

Hyvän kunnon ja sporttisen ulkomuodon salaisuutena on usein monipuolinen harjoittelu. Sinäkin saatat tuntea ihmisiä, jotka lenkkeilevät paljon ja pitkiäkin lenkkejä, mutta tuloksia vain ei tahdo syntyä millään. Mikä on vikana? Syynä on liian yksipuolinen ja matalatehoinen harjoittelu. Saavuttaaksesi hyvän kunnon sinun ei tarvitse treenata joka päivä tai tehdä pitkiä lenkkejä sillä vähempikin riittää. Suosittelemme sinua keskittymään treenin keston sijaan treenin tehokkuuteen. Tehokas 15 minuutin kuntopiiri voi oikeasti olla tehokkaampi kuin tunnin matalatehoinen lenkki, kumpi kuulostaa houkuttelevammalta?

Moni unohtaa myös lihasharjoittelun merkityksen. Olet varmaan joskus katsonut Suurin Pudottaja -ohjelmaa, jossa hurjia tuloksia saavuttavat kilpailijat viettävät suurimman osan ajastaan – yllätys yllätys – kuntosalilla lihasharjoituksia tehden! On tutkitustikin todistettu, että tehokas lihasharjoittelu yhdistettynä aerobiseen intervallityyppiseen harjoitteluun antaa parhaat tulokset, joten ei muuta kuin kuntosalille, painot käteen ja hiki virtaamaan! 🙂

PS. Omalla kehon painolla pystyy tekemään myös yllättävän tehokkaita lihaksia kuormittavia harjoituksia, joten kuntosalille ei ole pakko mennä. Alla esiteltävässä haasteessa on valittavana myös kotitreeniohjelma, joka sisältää kotona tehtäviä lyhyitä, tehokkaita ja mukavia harjoituksia. 

 

BIKINI BODY- HAASTE

Olemme suunnitelleet ohjelman, jonka avulla voit saavuttaa energisen olon ja jonka avulla onnistut karistamaan ylimääräiset sentit vartalostasi. Olet ensimmäisten joukossa, joille kerromme asiasta, joten annamme sinulle nyt myös kunnon tarjouksen ja onnistumistakuun!

kotitreenitreeni

Olemme saaneet kuulla asiakkaidemme huippuonnistumisista muiden ohjelmien seurauksena, joten tiedämme, että myös sinä voit saavuttaa hyviä tuloksia uudella Bikini Body -ohjelmallamme. Ei olisi mitenkään epätavallista, että painosi tippuisi 0,5 – 1 kiloa viikossa eli yhteensä 4-8 kiloa! Lähtöpainosta riippuen pudotus saattaa olla vieläkin enemmän. HUOM! Valittavanasi on kuntosaliharjoittelua sisältävä treeniohjelma tai kotona suoritettava kotitreeniohjelma

BIKINI BODY -OHJELMAAN KUULUU MYÖS RUOKAVALIO!

ruokavalio

Tiedämme, että treeniohjelma yksistään saattaa tuottaa hyviä tuloksia, mutta parhaiden tulosten saavuttamiseksi myös ravintopuolen on hyvä olla kunnossa, joten saat samaan pakettiin myös tarkoin suunnitellun ruokavalion! Päivittäisten onnistumisten myötä saat lisää itsevarmuutta ja reipasta mieltä, jolloin saat aikaan positiivisen kierteen, jolloin hyviä asioita ja onnistumisia alkaa tapahtua!

Saat mahdollisuuden kokeilla ohjelman toimivuutta nyt ilman riskiä, sillä jos et onnistu etkä koe saavasi ohjelmasta mitään hyötyä irti – maksamme rahasi sinulle takasin. Uskomme, että noudattamalla ohjelmaa saavutat hienoja tuloksia, joten annamme sinulle täyden 14 päivän rahat takaisin –takuun!

 

TEE PÄÄTÖS, LÄHDE MUKAAN JA NAUTI KESÄSTÄ 2015 TÄYNNÄ KEVEYTTÄ JA ENERGIAA – PAREMMASSA KUNNOSSA KUIN KOSKAAN ENNEN!

Alennuskoodilla dieetti saat 20% alennuksen tilauksestasi.

ALOITA BIKINI BODY HAASTE TÄSTÄ!

 

BONUS: KUN TILAAT NYT – SAAT KAUPAN PÄÄLLE SMOOTHIERESEPTIKIRJAN!

smoothie

Nauti helpoista, kevyistä ja terveellisistä painonpudotukseen suunnitelluista juomista e-kirjan (arvo 14€) ohjeiden avulla helposti. Saat kirjan nyt kaupan päälle ilmaiseksi!

Tutustu myös:

Painonpudotus

Ravinto

Terveys

Ruokavaliot

Superruoat

Verkkokurssit

Treeniohjelmat

E-kirjat

2017-04-02T10:10:10+00:00 Categories: Painonpudotus|Tags: |