You are here:-Painonpudotus viikossa
Painonpudotus viikossa 2017-05-02T11:25:32+00:00

Painonpudotus viikossa, onko se edes mahdollista? Kyllä se on!

Lue vinkit ja saa nopeasti tuloksia aikaan! Lue nämä tehokkaat keinot, joiden avulla pystyt saamaan loistavia tuloksia aikaan lyhyessä ajassa!

painonpudotus viikossa

Harrasta liikuntaa!

Liikunta auttaa poistamaan turvotusta, kuluttaa energiaa ja on hyväksi terveydellesi. Mikäli haluat karistaa kiloja nopeasti, treenaa viikon aikana useampaan otteeseen. Hyvä määrä on treenata 3-6 kertaa. Tee pitkäkestoisia lenkkejä, kuntosaliharjoituksia ja HIIT-harjoituksia.

 

Vältä hiilihydraatteja!

Hiilihydraatit sitovat itseensä nestettä ja tämän ansiosta aiheuttaa kehossa turvotusta. Kun karsit hiilihydraattien syömistä, vähenee myös turvotus. Jos et halua karsia kaikkia, karsi ainakin vaaleita jauhoja ja sokereita sisältävät hiilihydraatinlähteet (vaaleat leivät, vaalea pasta, leivokset, karkit, murot jne..) Suosi jatkossa tummia, täysjyvätuotteita.

 

Juo paljon vettä!

Vesi auttaa puhdistamaan elimistöä ja poistamaan kuona-aineita ja turvotusta. Juo päivän aikana 2,5-litraa vettä tasaiseen tahtiin aterioiden välillä. Mausta tarvittaessa vesi sitruunalla tai limellä. Näin vesi maistuu paremmalta ja samalla sitrushedelmät myös tehostavat elimistön puhdistusta! Huom! Liiallinen veden juonti saattaa olla vaarallista. Tämän vuoksi neljä litraa kannattaa pitää maksimina.

 

Vältä suolaisia ruokia!

Suolainen ruoka turvottaa. Tämän vuoksi suolaisia ja mausteisia ruokia kannattaa välttää viikon aikana.

 

Vältä alkoholin juomista!

Alkoholi sisältää runsaasti kaloreita ja se hidastaa aineenvaihdunnan toimintaa ja rasvanpolttoa. On todettu, että yhtenä iltana nautittu runsas alkoholimäärä saattaa vaikuttaa elimistön rasvanpolttoon jopa 3-4 päivää vielä kyseisen illan jälkeen.

 

Syö 5-6 kertaa päivässä!

Tasaisen ateriarytmi auttaa pitämään nälän loitolla ja verensokerin tasaisena. Tämän ansiosta pysyt energisenä ja pystyt paremmin noudattamaan tiukempaakin ruokavaliota. Jos haluat syödä hiilihydraatteja päivän aikana, ajoita niiden syönti aamupäivään tai treenin jälkeiselle aterialle. Näin elimistösi käyttää hiilihydraatit päivän aikana viisaasti.

 

Juo puhdistavia juomia!

Joskus voi olla hyvä tehostaa elimistön puhdistumista. Tämän vuoksi esimerkiksi kevyet vihersmoothiet ja puhdistavat juomat ovat hyvä apu. Tehosekoittimessa voi sekoittaa keskenään muun muassa pienen palan inkivääriä, kurkkua, lehtikaalta, sitruunaa ja vettä. Tämä jouma buustaa elimistön puhdistumista, jonka ansiosta turvotus vähenee.

Tutustu Puhdistavan vihreä tee smoothien reseptiin

 

Painonpudotus viikossa vaatii aherrusta, mutta se on täysin mahdollista! Nämä keinot auttavat poistamaan tehokkaasti turvotusta varsinkin ensimmäisten päivien aikana. Tämän vuoksi painoa saattaa tippua jopa useita! Jos haluat pudottaa painoa viikon jälkeenkin, keskity terveellisen ruokavalion noudattamiseen, säännöllisen liikunnan harrastamiseen ja riittävään lepäämiseen. Nämä kolme auttavat saavuttamaan hoikemman kehon!

 

Lue muita aiheeseen liittyviä kirjoituksia:

Starttaa painonpudotus puhdistavan ruokavalion avulla – kokeile näitä reseptejä!

Proteiinit ja painonpudotus – katso parhaat proteiininlähteet!

Painonpudottajan lounas – uunnissa valmistettava bataatti-kinkkumunakas

[ois skin=”1″]