You are here:-Lihasmassanlisääjän treeniohjelma
Lihasmassanlisääjän treeniohjelma2016-11-16T12:54:31+00:00

lihasmassan kasvattaminen

Lihasmassanlisääjän treeniohjelma + ruokavalio

Tavoitteletko kiinteitä ja erottuvia lihaksia? Lihasmassanlisääjän treeniohjelmassa keskityt treenaamisessa ja ruokavaliossa lihasmassan kasvattamiseen kiinteytymistä unohtamatta.

Lihasmassanlisääjän treeniohjelmassa saat:

  • 8 viikon nousujohteisen kuntosalitreeniohjelman
  • Tehokkaita ja monipuolisia treenejä kuntosalille
  • Tavoitettasi tukevan ruokavalion
  • Lisäravinnesuositukset
  • Treenikalenterin ja selkeät ohjeet ohjelman suorittamiseen
  • Video-ohjeet treeniliikkeisiin
  • Personal Trainerin tuen. Voit tarvitaessa kysyä neuvoa valmentajalta ohjelman aikana

 

Lihasmassanlisääjän treeniohjelma auttaa sporttisen ja lihaksikkaan vartalon tavoittelussa. Treeniohjelmassa kerromme juuri ne kuntosaliharjoitteet, joilla aktivoit lihaksesi kasvuun. Tavoitteena on lihasmassan kasvattaminen, mutta samalla myös kiinteytyminen. Saat myös ruokavalion ja lisäravinnesuositukset, joilla tuet lihasmassan kasvua ja pysyt kiinteänä. Ohjelma sopii parhaiten sinulle, jos sinulla on taustaa aktiivisesta kuntosaliharjoittelusta ja haluat pistää kovemman vaihteen silmään lihasten kasvatuksessa!

Treeniohjelma:

Treeniohjelma jakautuu kahteen neljän viikon jaksoon. Ensimmäisellä neljän viikon jaksolla treenaat kuntosalilla neljä kertaa viikossa 4-jakoisella treeniohjelmalla. Toiselle neljän viikon jaksolle saat uudet treenit ja treenaat viisi kertaa viikossa 5-jakoisella ohjelmalla. Ohjelma sisältää myös erikoiskeinoja, joilla voit tehostaa lihasharjoittelua.

Saat helpot ja selkeät video-ohjeet treeniliikkeiden suorittamiseen. Ohjelmaan kuuluu personal trainerin tuki, joten sinulla on mahdollisuus kysyä meiltä neuvoa tarvittaessa. Sinun ei ole pakko noudattaa ohjelman aikataulua kirjaimellisesti vaan voit suorittaa ohjelman harjoituksia sinulle sopivassa tahdissa.

Ruokavalio:

Lihasmassanlisääjän treeniohjelma sisältää arvioidun kalorinkulutuksen mukaan suunnitellun ruokavalion, joka tehostaa lihaskasvua. Sinun ei tarvitse nähdä nälkää vaan ohjelmassa syödään säännöllisin väliajoin useita kertoja päivässä. Saat muutamia vaihtoehtoja eri aterioille, jolloin ruokavalio on mukavan monipuolinen ja voit muokata sen sinulle itsellesi parhaiten sopivaksi.

Saat kattavat ruokavalio-ohjeet. Ohjelmassa opit mitä eri aterioilla tulisi syödä sekä saat vinkkejä terveellisen ruokavalion tueksi.

Bonustuote:

Lihasmassanlisääjän treeniohjelman tilaajana saat nyt kaupan päälle Smoothiereseptikirjan, jossa on 50 terveellistä smoothievaihtoehtoa!

100% takuu:

Lihasmassanlisääjän treeniohjelma sisältää täyden 14 päivän rahat takaisin!

HUOM! Ohjelma sopii sekä miehille että naisille. Tarvitset ohjelman suorittamiseen mahdollisuuden käyttää kuntosalia. Jos treenaat mielummin kotona, valitse Bikini Body -kotitreeniohjelma, Kiinteytyjän kotitreeniohjelma, Painonpudottajan kotitreeniohjelma tai Rasvanpolttodieetti

 

Lue lisää ja aloita Lihasmassanlisääjän treeniohjelma

 

Tutustu myös:

Verkkokurssit

E-kirjat


verkkokurssi